onsdag 10 januari 2018

Vimmerbys bildarkiv har drop in idag

Jag hittar en kommentar som jag vill dela med er bloggläsare och även tipsa er alla om den fina utställningen på Näktergalen med Vimmerbybilder.

Gunilla Pigga Gustafsson Det gläder mycket mig att Bildarkivet används. Jag jobbar en del med det och tar gärna emot frågor och synpunkter (vet att det kan vara lite svåranvänt), ju fler besökare desto mer kan vi visa på dess nytta. I dag mellan kl 17-19 har vi drop in i Stadshusets plenisal där vi visar hur man söker i och använder bildarkivet. Den som önskar försöker jag gärna annars hjälpa över dator eller telefon (0492-76 90 82) Kom ihåg utställningen FOTO & allsköns ting på stadsmuseet Näktergalen tom 20/1.

http://www.vimmerby.se/kultur-fritid/vimmerbybilder/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar