måndag 7 augusti 2017

Nya medlemmar ger energi och förslag på ny vision för Vimmerby kommun.

Idag har jag haft ett möte med en av våra nya medlemmar i Centerpartiet i Vimmerby. Många bra inspel och förslag kommer när man samtalar. Ett riktigt bra möte hade vi. Målet är att bygga hela Vimmerby kommun ännu bättre för oss som bor, lever och verkar här. 

Därför blir jag extra glad när jag tänker tillbaka på ett möte från i juni där vi diskuterade Vimmerby kommuns vision. 

Förslaget som kom fram då är :

Vi möts och bygger Vimmerby med ansvar, mod och fantasi.

Har smakat på formuleringen och även diskuterat den med olika personer under sommaren. Jag har mötts av positiv respons och nu kände jag att det var dags att låta er bloggläsare smaka på den. 

Mejla gärna Din respons på ovanstående förslag till ingela.nilsson.nachtweij@vimmerby.se

Tillsammans bygger vi ett Vimmerby, där människor möts! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar