tisdag 21 februari 2017

Onsdagsplanering

Igår kväll hade vi ett mycket bra gruppmöte med konstruktiva diskusioner som utvecklar vår närodlade politik. Tacksam för det. 

BUN sammanträder imorgon och då jag är ledig från mitt civila arbete och har fått klartecken av ordförande att delta i nämndens sammanträde så det ska jag göra. 

Peter Karlsson och Maja Danlid är Centerpartiets företrädare i nämnden där Peter är ordinarie och Maja ersättare. Peter har mer än 20 års erfarenhet i nämnden och får delta i nämndens presidiearbete vilket är mycket värdefullt.

På eftermiddagen ska jag fika med en ny medlem. Tacksam för att vi blir fler och fleer för varje vecka som vill vara med och bidra till ett ännu bättre Vimmerby. 

På kvällen är vi i Frödinge bygdegård och håller årsmöte för kretsen (kommunen). Gunilla Gustafsson kommer att prata om Stadsmuseet Näktergalen och dialektprat. FBSKs nybygge där ska jag också spana in. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar