söndag 20 mars 2016

Tacksamhet

Den 20 mars, på dagen för vårdagjämningen så vill jag bara reflektera över det senaste året och känna tacksamhet över det jag får uppleva i mitt liv med min älskade familj och med mina kära vänner. 

Kärleken och livet, helt enkelt. Tack!

Och självklart vill jag också passa på att tacka min mor för att hon valde att bära fram mig och föda mig för snart femtio år sedan. 

En före detta kollega skickade en hälsning i julas som värmde...TACk även för den! 

Ha nu en fin dag alla! Imorgon väntar mina kollegor och elever i Gamleby på förmiddagen och KS AU på eftermiddagen samt Kommunfullmäktige på kvällen. Därför krävs vila och lite innebandychill med sonens lag ONYX som kvalar till Allsvenskan med match mot Tullinge idag i Rosvalla arena. Gratis websändning gör att man kan uppleva matchen hemma i soffan! Passar perfekt idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar