lördag 13 september 2014

Spänningen stiger !

Om knappt 24 timmar har vallokalerna stängt och jag imponeras av allt ideellt demokratiarbete som utförts under de senaste veckorna. 

Många har varit aktiva i det tysta, några har synts mer och det är samspelet som avgör framgången. 

Tre procent skiljer mellan blocken på nationell nivå ikväll och det motsvarar cirka 100 000 röster. Mer är det inte så det hela kanske helt enkelt inte avgörs förrän onsdagsräkningen. 

Det blir spännande att se resultatet av allas valarbete. 

Centerpartiet i Vimmerby erbjuder en närodlad politik där Du ska komma närmare besluten. Delaktighet och dialog är grunden och härskarteknik borde bli mindre framgångsrik när man ser Löfven-Lööf dialogen häromkvällen. Många kvinnor känner igen sig i denna händelse som kan komma att påverka valutgången. Det är inte Ok att agera så bryskt, tycker jag. 

Annie Lööf har verkligen gjort en bra insats i alla debatter så nu håller jag tummar och tår för Centerpartiet.

Avslutningsvis, kryssa mig till kommunfullmäktige imorgon! Jag kommer att göra mitt yttersta för att ta tillvara på det förtroende som Du ger mig. 

Tack för allt stöd som jag mött i valrörelsen från många medborgare som jag mött och VARMT TACK för allt arbete som centerpartisterna i Vimmerby gjort för oss alla på listan till KF under valrörelsen. Ingen nämnd , ingen glömd! Tillsammans får vi hela Vimmerby kommun att växa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar