lördag 4 augusti 2012

Vimmerby tidning är alltid intressant!

På olika sätt roas jag av att läsa Vimmerby tidning. Idag beskrevs en dansbandsmusikers liv i detalj på en helsida De lokala fotbollslagens presumtiva höstinsatser i detalj ägnades stor plats medan Västerviks Sweden floorball open fick rätt liten uppmärksamhet. Lilla Gubben Cup och hästsporten fanns med i rätt stort omfång vilket glädjer mig. Jag vidhåller att Vimmerby tidning är Facebook på papper. Jag kunde också läsa om min gamla klasskamrat från Stålhagsskolans naturvetenskapliga linje, Patrik Ungsäter och hans liv som polischef i Södertälje. Facsinernde företeelse att läsa Vimmerby tidning varje morgon. Vad som helst kan man finna där och det är så spännande , tycker jag. Vad tycker du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar