tisdag 23 augusti 2011

Gruppmöte igår! KS idag!

Alliansen hade gruppmöte igår. Inga anteckningar görs men varje parti har ju rätt att tolka innehållet i dessa möten och diskutera diskussionerna. Personligen var jag rätt så trött och dessa möten ger mig inte energi. Hade varit uppe sedan fyra på morgonen och fixat ett avlopp i källaren före jobbet. Igår kväll var det mest gnäll samt förvirring kring vad en tvåårsbudget innebär och hur det ska hanteras av alla inblandade. Förtydliganden krävs troligen. När och av vem är jag lite osäker på. Togs nog inga beslut om det egentligen men frågan väcktes av flera och det var vårdefullt.

Ser fram emot dagens möten! Hoppas att de blir energigivande och intressanta. Jag bär själv ett stort ansvar för det tror jag. För Vimmerbys bästa är dagens ledord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar