tisdag 24 maj 2011

Alliansgruppmöte igår kväll!

Det var mycket som diskuterades på mötet igår kväll. Anna Svensson skall informeras av mig då hon ersätter mig på KS idag. Jag har tyvärr möte i mitt arbete på LRF som jag måste prioritera idag.

Vi hann inte diskutera ny idrottsanläggning vid Ulriksdalsvägen eller ny turistorganisation i Vimmerby. Det fanns andra frågor som prioriterades.

En helt annan sak. Nu är det klart att Harald Hjalmarsson och jag företräder Biogas Sydost på det stora seminariet om Biogasens förutsättningar i Sverige på Almedalen. Det äger rum i Visby den 6 juli. Tomas Kåberger, generaldirektör för Energimyndigheten kommer att vara med tillsammans med riksdagspolitiker från olika partier. Det ska bli mycket spännande!

Läs mer här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar