måndag 22 mars 2010

Välkommen in i debatten , Peter Högberg. Försökte kommentera på din blogg men lyckades ej. Vill du inte ha kommentarer längre?

Vi har slutat att hyra ut cyklar men det kan ju inte du veta då vi inte hunnit skruva ner skyltarna ännu. Vi hänvisar våra kunder till Motorsport fr o m iår. Politiken skall få mer tid och Görans trubadurspelande vilket är skälet till att vi efter 10 år slutar med cykeluthyrning. Det har varit fantastiska år med fantastiska möten. Tack vare att vi är med i boken Wu ist Bullerbu? så har vi företrädesvis haft kunder från Tyskland, österrike och Danmark. Den epoken är nu slut.

Vad vill du göra i Vimmerby, då? Jag vill göra mycket mer än att bygga cykelbanor vilket jag beskriver på denna blogg kontinuerligt. För övrigt vill jag inte att Vimmerby kommun investerar i cykelbana på Bysjövägen under de närmaste åren. Här måste vi prioritera skola, barn och omsorg i första hand. hur går det med förankringen av biogassatsningen på fordonsgasmack bland socialdemokrater i Vimmerby som du lovade att hjälpa mig med.

Centerhälsningar från Vimmerby

3 kommentarer:

  1. Ser gärna fram emot kommentarer på min blogg och det måste vara tillfälligt fel. Gör ett nytt försök annars så lägger jag ut ditt svar!

    SvaraRadera
  2. Både Peter, Krister och jag har försökt kommentera på din blogg men ej lyckats. Sidan blir mörk då man skickar kommentaren. Ska försöka igen.

    SvaraRadera
  3. Jag bara beklagar och vill med tydlighet säga att jag inte blockar något!

    SvaraRadera